Greetings from backen

Nu när det har slagit över till lågsäsong har vi inte lika mycket att göra vilket innebär mer ledighet, vilket innebär mer tid att njuta av den sista snön som envist ligger kvar. Så vi har passat på att åka som tusan!
 
Det börjar även att taggas upp inför den (trodde aldrig att jag skulle säga det) efterlängtade hemfärden!! Hade någon frågat mig i januari eller kanske februari hade jag aaaaldrig velat åka hem.
 
"kommer vilja stanna här föralltid!"
                                                                         - Sandra förstasäsongare
 
Men så kan jag med ro säga att jag inte känner nu, nu vill jag bara hem hem hem. Träffa min fina familj och kära vänner som jag inte har sett på snart ett halvår (snapchat och insta räknas inte)
 
Som tur är har  jag fortfarande lite roligheter kvar att se fram emot.
 
Var god att avundas dessa fabulösa bilder tagna från le mountain
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag saknar dig oxå älskase Sandra. Ska bli så underbart att du kommer hem❤❤❤❤❤❤

Upp