Snowboarders

Visst ser det så jäkla coolt ut när man ser folk som kan åka snowboard!!
 
Jag vill ju också vara så cool så jag bestämde mig för att ge det ett försök, har än så länge hunnit åka två gånger och båda gångerna har väl gått relativt bra tycker jag.
Fick till och med lite beröm av min kära roomie första gången jag åkte för att jag (typ) lärde mig att svänga *skrytskryt*.
 
Men andra gången hade jag sån fruuuuuktansvärd träningsvärk sen jag hade åkt senast (en vecka innan) så när jag trillade sträckte jag typ en magmuskel, vilket gjorde förbannat ont. Jag är ju då gjord av stål så jag pallade ändå med hela dagen woopwoop! 
Det blev dock en hel del gnäll så mina goa buddies var nog ganska trötta på mig, men en stor eloge och tack för att dom hade sådant tålamod!
 
Som lite lindring på smärtan gjorde vi en spontanare och åkte HELIKOPER!! Yes my friend you heard it, helikopter blev det och det var så jääääkla häftigt. Blev nästan lite tårögt ett tag men det gick över. Hade en as skön pilot som vi småraggade på, la upp förslaget om att han kunde skytsa oss till klubben men det gick han inte med på. Tönt.....
 
 
 
 
sälen | helikopter, snowboard, sälen, säsongslivet | |
#1 - - Lunte:

Lika cool som proffs Lunte på snowboard! ;)

Svar: hahahah lite tveksamt det dära 😂
AnnyK

Upp