Push play

Borta bra men hemma bäst
 
Det kändes riktigt skevt att åka hem, att lämna sitt hem. Vad fan är hemma egentligen? Har nog aldrig varit så splittrad som när jag lämnade sälen och säsongsfamiljen, samtidigt som en del av mig var kvar så va den andra delen halvvägs till skåne. Alla ska tillbaka till sina "vanliga" liv, det roliga är att det känns verkligen som att du satt allt på paus hemma och sen när du kom tillbaka pushat på play igen.
 
Det har gått en vecka sedan jag kom hem men för varje dag känns hela säsongslivet mer och mer avlägset. Som tur är var alla superbra på att dokumentera allt som hände (både positivt och negativt dock) så det finns ingen brist på bilder och filmer att kika tillbaka på.
Har dessutom börjat tänka på vad jag vill göra till nästa säsong men det finns så mycket olika saker att göra! skönt att jag har lite mer än ett halvår kvar på mig att bestämma hahahhaha.
 
 

Tack för den här säsongen sälen/dogfjäll you treated us good,
vill inte säga hejdå så låt oss i stället säga to be continued..........
 
 
 
 
sälen | |
#1 - - Anonym:

<3 du är så fin gumman. Jag älskar dig <3

Upp