Astrologiera mera!

What? är det ens ett ord? I highly doubt it.
 
I bland finner jag saker som gör mig otroligt exalterad, i detta nu sitter jag och googlar sönder mitt stjärntecken och mamma börjar bli duktigt trött på att höra på mina; "OMG mamma asså lyssna på detta, visst är det så likt mig, hur vet dom vem jag är, ofta det kan stämma så bra!! " (tänk mer sarkastisk bla'bla'bla röst, inte en speedad 14 bastare)
 
Är det inte ganska behagligt att tänka sig att du är en viss typ av människa? Att allt du gör görs av en mening, och hur du beter dig har en förklaring?
 
Under de senaste 50 minuterna har jag kommit till insikt efter insikt och jag tror att det kan vara nyttigt att plugga på om sig själv lite då och då. Ett bra sätt kan vara astrologi, eller inte, beror ju helt klart på om du är villig att tro på flummigheterna.
 
All I know for now is that CAPRICORNS RUUUUULE!!! booom *mic-drop*
 
And may google forever speak the truth.......
Bildresultat för capricorn
 
You know it bae (åååårh vill kunna skriva emojis....)
     
 
 
Bildresultat för capricorn
 
Mmm kan inte göra det för enkelt liksom.
 
Bildresultat för capricorn
-att google vet mer om dem än vad de själva gör!!! (seriöst no chill)
 
Men......
Bildresultat för capricorn
Pfft* som om det kommer hända.
 
 
Bara eeeeen till (nu kanske du förstår hur min stackars mamma känner sig hihihi)
Bildresultat för capricorn
Allmänt | |
Upp