Jag är imponerad......

 
 
Jag ville explodera, sjunka genom jorden,
växa 40 meter och gråta Nilen när jag fick höra:
"jag är imponerad över det du gör och har åstadkommit".
 
Min farfar är en person som jag respekterar högt, inte genom rädsla (vilken är fel tolkning av respekt) utan genom hans kunskap och syn på livet #djup. Och att få höra av honom att valen man hela tiden har tvekat över, visa sig vara rätt, känns som en sån enorm lättnad.
 
Nu låter det som att jag har gjort något superheroiskt, det har jag inte. Men det kvittar, för mig är det stort och det är allt som betyder något.
 
Fan va jag behövde detta nu!!
 
Alla borde få höra och inte mindre SÄGA det! Det ger sån sjuk motivation att fortsätta med what ever det är du gör.
 
Att ge glädje åt andra ger glädje åt dig, jag lovar. Prova så ska du få se.
 
 
 
 
 
Spread joy not crap fellow people
 
Allmänt | |
Upp